piątek, 15 stycznia 2016

15.01.15

Poszłam na praktyki, wróciłam z praktyk. Poszłam na zakupy, wróciłam z zakupów. Poszłam z psem, wróciłam z psem. Dzień bardzo ciekawy, trzeba przyznać. Czasem myślę, że niektóre sprawy "dzieją" się tak, abym mogła sprawdzić ile zdołam znieść. Siedzę sobie teraz, o 20:05, piję soczek i myślę. Powinnam się dziś wcześniej położyć, bo tak jak na co dzień mogę wstawać o 7-7:30 tak jutro (w soboty) wstaję o 5:45 i zazwyczaj jestem nieprzytomna. No cóż, jak coś się chce, to trzeba się starać. Tak sobie powtarzam jak nie mogę wstać z łóżka, kiedy grawitacją mnie do siebie przyciąga. Dobra, to może  o trochę przyjemniejszych rzeczach teraz. A mianowicie, zakupy! Potrzebowałam pare kosmetyków i innych duperelków, ale że dziś wybrałam się do rossmana to zakupiłam tylko część. Zawsze zapominam kupić zwykłe szare mydło do mycia pędzli, dziś się udało! Czego używacie do mycia pędzli, gąbeczek? Ja przez pewien czas używałam pianki przeciwbakteryjnej, bezzapachowej itp. ponieważ cerę leczę (leczyłam) i stosować mogę tylko delikatne środki (będzie post!) dlatego też do mycia pędzli stosuję naturalne środki... Ale zrezygnowałam, a dużo dziewczyn pisze o używaniu zwykłego szarego mydła to chciałam spróbować. Od razu wyszorowałam pędzelki i w sumie nie mogę powiedzieć nic złego, wszystko jest super, ale pytam bo zawsze może być lepiej.:)  Ogólnie nie będę się za bardzo rozpisywać, zabieram się inne notki "tematyczne".
Jeszcze tylko mam pytanie! Są tu jacyś fani Pretty Little Liars? Co sądzicie o nowym odcinku?:)
-A

2 komentarze:

  1. Dużo słyszałam o PLL, ale nigdy nie oglądałam. Musiałabym dużo nadrabiać, aby być na bieżąco, więc chyba nie ma sensu zaczynać. :) /K
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczynaj! Ja bardzo polecam, jak Cię wciągnie to sie nie obejrzysz a zaraz bedziesz na trzecim sezonie i następnym.:)

      Usuń