niedziela, 24 stycznia 2016

URODZINY!

Hej! Więc jak to pewnie z tytułu można wywnioskować, mam dziś urodziny! Kończę dziś 17 lat, a że już wyczekiwałam tego dnia jak gwiazdki to postanowiłam zrobić też post.
Każdy powtarza mi, że teraz to już tylko rok i ta wymarzona osiemnastka a potem to już z górki... Nie przejmuję się jeszcze szczególnie.
W tym roku urodziny spędzałam w mniejszym gronie, nie robiłam hucznej imprezy.:)
Ostatni rok był dla mnie, hm przebojowy. Mam nadzieję, że teraz jako starsza ja będę podejmować dobre decyzje i że wszystko jakoś będzie szło.W sumie to taki króciutki post, ale chciałam się w nim przedstawić bo jak wiadomo blog jest anonimowy, więc na imię mam Nikola.:)
Miłego wieczoru!:-*

10 komentarzy:

  1. Składam spóźnione życzenia : Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń i sukcesów na blogu! :)
    Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rok temu miałam 17 urodziny! :) Życzę ci spełnienia marzeń! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego kochana!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego Najlepszego! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń